Синкретичність менеджменту цифрових ризиків та інформаційної безпеки
DOI:
https://doi.org/10.26642/ema-2019-3(89)-30-34Ключові слова:
цифровий бізнес, менеджмент, цифровий ризик, інформаційна безпекаАнотація
Детерміновано роль цифровізації бізнесу у контексті перманентних змін маркетингового середовища. Ідентифіковано та інтерпретовано ключові блоки цифровізації бізнесу, що дозволяють швидко та своєчасно реагувати на ринкові запити, потреби онлайн-покупців, задоволення яких, є важливою складовою успішної діяльності в онлайн-просторі. Доведено залежність конкурентоспроможності цифрового бізнесу від здатності раціонально імплементувати інноваційні технологічні підходи на практиці. Обґрунтовано значущість коректної імплементації інноваційних технологічних бізнес-підходів для стабільного розвитку цифрового бізнесу у сучасних реаліях. При формуванні вибірки прийнятних альтернативних адміністративних рішень автором запропоновано п’ять контурів адаптації та/або секвестування комплексу маркетингових програм і заходів. Надано рекомендації щодо врахування відповідних референцій при аргументації та обґрунтуванні візії цифрового бізнесу, що сприятиме проектуванню цифрової ендогенної екосистеми та забезпечить довгостроковий успішний розвиток бізнесу. Визначено, що гарантування інформаційного захисту є партисипативним пріоритетним завданням під час розвитку цифрового бізнесу. Обґрунтовано, що цифровий бізнес компліментарно розглядає застосування гетерогенних способів імплементації інноваційних технологій, що обумовлюють різноспрямованість ІТ-потоків. Сформульовано директиви менеджменту цифрових ризиків та інформаційної безпеки, які є уніфікованими для реалізації у нестабільних умовах цифрової трансформації. Реалізація на практиці цих директив передбачає готовність цифрового бізнесу адаптуватися до зміни маркетингового середовища та сприяє не лише інтернальній трансформації цифрового бізнесу, але й залученню нових інвестицій для здійснення ефективного менеджменту цифрових ризиків та інформаційної безпеки.Посилання
Istvanic, M., Milic, D. and Krpic, Z. (2017), «Digital Marketing in the Business Environment», International journal of electrical and computer engineering systems, Vol. 8. No. 2, pp. 67–75.
PWC (2018), «Retail & Consumer», Report, [Online], available at: https://www.pwc.ie/publications/2018/retail-consumer-report-2018.pdf
Wollan, R., Davis, Ph., Angelis, F. аnd Quiring, K. (2017), «Seeing beyond the loyalty illusion: it’s time you invest more wisely», Accenture, [Online], available at: https://www.accenture.com/_acnmedia/PDF-43/Accenture-Strategy-GCPR-Customer-Loyalty.pdf
The Ukrainian Retail Association (2019), [Online], available at: https://rau.ua/
Deloitte (2017), «Disruptions in Retail through Digital Transformation Reimagining the Store of the Future», [Online], available at: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/in/Documents/CIP/in-cip-disruptions-in-retail-noexp.pdf
Burachek, I.V. (2016), «Pricing intelligence yak instrument pidvy’shhennya konkurentospromozhnosti u ukrai'ns'kyh internet-magazy’niv», Visnyk Zhytomyrs’kogo derzhavnogo texnologichnogo universytetu, Seriya Ekonomichni nauky, No. 4, pp. 136–142.
Natorina, A. (2018), «Online retailers’ management system of marketing commodity policy», Economic Annals-XXI, No. 174 (11–12), pp. 69–72.
DP «UkrNDNC» (2015), DSTU ISO/IEC 27001:2015 Informacijni tehnologii'. Metody zahystu systemy upravlinnja informacijnoju bezpekoju, Ukrai'na, Kyi'v, [Online], available at: https://www.assistem.kiev.ua/doc/dstu_ISO-IEC_27001_2015.pdf
Yin, R. (2014), Case Study Research Design and Methods, 5th ed., Thousand Oaks, CA, Sage, 282 р.
Iivari, J. and Iivari, N. (2011), «The relationship between organizational culture and the deployment of agile methods», Information and Software Technology, No. 53 (5), рр. 509–520.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Альона Олександрівна Наторіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та на сайті журналу.