Використання інфлюенс-маркетингу для просування товару в соціальних мережах

Автор(и)

  • Віталій Вікторович Бондарчук Державний університет «Житомирська політехніка», Ukraine https://orcid.org/0000-0001-8156-0218
  • Катерина Володимирівна Шиманська Державний університет «Житомирська політехніка», Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0375-5102
  • Людмила Сергіївна Бондарчук Державний університет «Житомирська політехніка», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8689-0213

DOI:

https://doi.org/10.26642/ema-2021-4(98)-49-53

Ключові слова:

маркетинг; просування; інфлюенсери; цифрова економіка; соціальні мережі

Анотація

Розвиток цифровізації та умови пандемії зумовлюють необхідність переведення господарської діяльності компаній у цифрове середовище. Маркетингова діяльність також зазнає змін, що зумовлені пандемійними обмеженнями. Наслідком цього є зменшення доступних засобів просування товарів та послуг в офлайн-форматі, але використання соціальних мереж дозволяє компенсувати ці втрачені можливості. Використання соціальних мереж для просування товарів та послуг не обмежується територією країни. Представлення компаній та брендів на таких платформах, як Facebook, Instagram, Youtube дозволяє залучати велику аудиторію й охоплювати різні регіони та країни. Особливого значення в маркетингових кампаніях такого формату набуває довіра клієнтів, яку можна здобути за допомогою інфлюенсерів. У статті запропоновано етапи інфлюенс-маркетингу для просування товару або бренда в соціальних мережах. Запропонована послідовність етапів є універсальною і може бути адаптована під потреби кожної окремої компанії незалежно від її спеціалізації. Ця послідовність містить всі етапи, починаючи від планування інфлюенс-маркетингової кампанії і закінчуючи аналізом її ефективності.

Посилання

Barker, S. (2018), 6 of the Most Effective Types of Influencer Collaborations, [Online], available at: https://shanebarker.com/blog/effective-types-influencer-collab-orations/

Barker, S. (2019), «Influencer Marketing vs. Content Marketing: Which is Right for your Brand?», Small Business Trends, [Online], available at: https://smallbiz-trends.com/2018/04/content-marketing-and-influencers.html

Brown, D. and Fiorella, S. (2013), «Influence Marketing. How to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing», Que Publishing, 222 p.

Chen, J. (2019), What is Influencer Marketing and How to Build a Strategy. Sprout Social, [Online], available at: https://sproutsocial.com/insights/influencer-market-ing/

GRIN (2019), «Influencer Advertising: Everything You Need to Know», [Online], available at: https://grin.co/blog/influencer-advertising/

Hall, J. (2016), The Influencer Marketing Gold Rush Is Coming: Are You Prepared?, [Online], available at: http://www.forbes.com/sites/johnhall/2016/04/17/the-influencer-marketing-gold-rushis-coming-are-you-prepared/#26a8f05f2964

Influencer Marketing Hub (2019), Influencer Marketing Benchmark Report 2019, [Online], available at: https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-2019-benchmark-report/

Parker, N. (2015), Influencer Engagement Marketing vs. Referral Marketing. Reward stream, [Online], available at: https://rewardstream.com/blog/influencer-en-gagement-marketing-vs-referral-marketing/

Silverman, R. (2018), «What’s the Difference Between Influencer Marketing and Social Media Marketing?», StatePoint Media, [Online], available at: https://state-pointmedia.com/the-difference-between-influencer-marketing-and-social-media-marketing/

Tomoson (2016), Influencer marketing study, [Online], available at: http://blog.tomoson.com/influencer-marketing-study/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Як цитувати

Бондарчук, В. В., Шиманська, К. В., & Бондарчук, Л. С. (2021). Використання інфлюенс-маркетингу для просування товару в соціальних мережах. Економіка, управління та адміністрування, (4(98), 49–53. https://doi.org/10.26642/ema-2021-4(98)-49-53

Номер

Розділ

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ