Тенденції розвитку комплексу додаткових послуг для створення конкурентних переваг готелю

Автор(и)

  • Андрій Олегович Чагайда Державний університет "Житомирська політехніка", Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/ema-2020-1(91)-60-65

Ключові слова:

готель, конкурентні переваги, послуги, розвиток, заклад розміщення

Анотація

Готельні комплекси пропонують значну кількість послуг, які спрямовані на задоволення певних бажань споживачів. На сьогоднішній день невпинно зростає кількість споживачів, яких не влаштовує одноманітність стандартних готелів і при плануванні відпочинку вони звертають особливу увагу на екологічні аспекти подорожей і розміщення, місцезнаходження закладу та стан території, вид та особливість будівлі, комфортність і дизайн приміщень. Мандрівники хочуть, щоб готелі, в яких вони зупиняються, брали участь в екоакціях і програмах, оскільки збереження навколишнього середовища для багатьох має пріоритетне значення. У статті обґрунтована доцільність надання додаткових послуг у сучасних готелях задля забезпечення конкурентних переваг на ринку таких послуг. Визначено, що для залучення гостя в готель, як свідчить практика маркетингу та теорії брендингу, необхідно використовувати мультисенсорний маркетинг. Окрім того, підтверджено, що для закладу розміщення є вісім обов’язкових ознак із переліком послуг, що відповідають високому рівню готелю: персоналізована послуга преміумкласу, доступ до безпечного сховища, безкоштовний доступ до мережі Іnternet, брендований одяг для ванни, цілодобове обслуговування номерів, розкішні меблі та постільні речі, персональне обслуговування консьєржа/покоївки, місце розташування. Визначено пріоритетні напрями розвитку додаткових послуг готелю, оскільки подальший розвиток індустрії гостинності вже практично неможливий без використання сучасних технологій по залученню клієнтів, водночас саме акцент на додаткові послуги може стати вирішальним фактором обрання закладу розміщення.

 

 

Біографія автора

Андрій Олегович Чагайда, Державний університет "Житомирська політехніка"

A.O. Chagaida

Посилання

Kotler, F. (1992) Osnovy marketinga, Progress, M., 656 р.

Uoker, Dzh.R. (2012), Vvedenie v gostepriimstvo, Juniti-Dana, M., 735 р.

www.marketing.spb.ru, «Abraham Maslou i ierarhija potrebnostej», Jenciklopedija marketinga, [Online], available at: http://www.marketing.spb.ru/lib-around/maslow.htm

Orlov, S.V. (2006), Chelovek i ego potrebnosti, ucheb. posobie, Piter, SPb, 158 p.

Olіjnik, O.V., Mostens'ka, T.L., Tarasjuk, G.M. and Chagajda, A.O. (2019), «Perspektivi rozvitku gotelіv u stilі glempіng v Ukraїnі», Naukove vidannja Derzhavnogo unіversitetu «Zhitomirs'ka polіtehnіka» Serіja : Ekonomіka, upravlіnnja ta admіnіstruvannja, Zhitomir, No. 4 (90), pp. 38–46.

www.traveldailynews.com, A personalized experience? Hotels still not getting it right, [Online], available at: https://www.traveldailynews.com/post/a-personalized-experience-hotels-still-not-getting-it-right

www.ihgplc.com, The Uncompromising Customer: Addressing the Paradoxes of the Age of I, [Online], available at: https://www.ihgplc.com//media/ihg/files/pdf/trendsreport/2017_trends_report.pdf?la=en&hash=0048F454CF3818CA9D4EECDC97861644

Dzhum, T.A. Imidzh konkurentosposobnoj gostinicy, [Online], available at: http://journal.kfrgteu.ru/files/1/2012_09_08.pdf

Parasuraman, A. Zeithaml, V.A. and Berry, L.L. (1985), «A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research», Journal of Marketing, No. 49 (4), pp. 41–50.

Parasuraman, A. Zeithaml, V.A. and Berry, L.L. (1988), «SERVQUAL: A Multiple-Item Scale for Measuring Customer Perceptions of Service Quality», Journal of retailing, No. 64 (1) Spring, pp. 12–40.

Cadotte, E.R. Turgeon, N. (1988), «Dissatisfiers and Satisfiers: Suggestions from Consumer Complaints and Compliments», Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behavior, No. 1, pp 74–79.

www.traveldailynews.com (2020), «Eight things you should expect in a luxury hotel», Daily travel & tourism news portal for the international travel trade market, from 28 Jan., [Online], available at:

https://www.traveldailynews.com/post/eight-things-you-should-expect-in-a-luxury-hotel

samyh neobychnyh uslug v dorogih oteljah, [Online], available at: https://airlife.ua/10-samyh-neobychnyh-uslug-v-dorogih-otelyah/

Martyn, E. and Anderson, C.K. (2018) «Customer satisfaction through service excellence: The importance of focused training», Cornell Hospitality Report, No. 18 (9), pp. 1–14, [Online], available at:

https://scholarship.sha.cornell.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1264&context=chrpubs

Issledovanie Booking.com: osnovnye trudnosti puteshestvennikov vo vremja poezdok, [Online], available at:

http://prohotelia.com/2018/05/travelling-difficulties/

Arhitektura poiska v Booking.com, [Online], available at: https://habr.com/ru/post/323094/

Prioritety prozhivanija puteshestvujushhej molodezhi – hostely, oteli, Airbnb. Broni – v osnovnom, cherez OTA, a ne naprjamuju, [Online], available at: http://www.pitert.ru/news/issledovanie-prioritety-p

http://www.pitert.ru/news/issledovanie-prioritety-p

Airbnb protiv otel'erov. Chego ozhidat' ot protivostojanija v 2018-m godu?, [Online], available at: https://hotelier.pro/hostels/item/3236-airbnb/

Tarasjuk, G.M. and al (2017), Menedzhment sub’jektiv gospodarjuvannja v umovah zabezpechennja stalogo rozvytku, kol. Monografija, in Tarasjuk G.M. (ed.), ZhDTU, Zhytomyr, pp. 283–293.

Samye neobychnye uslugi gostinic mira, [Online], available at: http://domik.ua/novosti/samye-neobychnye-uslugi-gostinic-mira-n84295.html

www.bostonmagazine.com (2015), Throwback Thursday: When the First Modern Hotel in America Opened in Boston, [Online], available at: https://www.bostonmagazine.com/news/2015/10/15/tremont-house/

nezvichajnih poslug v goteljah, [Online], available at: https://vele-

rosse.com.ua/ua/articles/5_neobychnyh_uslug_v_oteljah/

Dorogu v mir sovremennogo iskusstva pokazhet art-kons'erzh, [Online], available at: http://prohotelia.com/2013/06/le-royal-monceau-raffles-paris_art-district/

Starwood Expands SPG Keyless Locations and Functionality, [Online], available at: https://hospitalitytech.com/starwood-expands-spg-keyless-locations-and-functionality

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-14

Як цитувати

Чагайда, А. О. (2020). Тенденції розвитку комплексу додаткових послуг для створення конкурентних переваг готелю. Економіка, управління та адміністрування, (1(91), 60–65. https://doi.org/10.26642/ema-2020-1(91)-60-65

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА