Формування та особливості ефективної рекламної кампанії
DOI:
https://doi.org/10.26642/ema-2020-1(91)-21-26Ключові слова:
рекламна кампанія, реклама, розробка стратегії, методи просуванняАнотація
Реклама часто є відображенням суспільства, постійно слідує за останніми тенденціями. Маркетологи використовують її як інструмент для емоційних реакцій. Бренди поєднують потужні повідомлення, засновані на добре вивченій ідеї, та ефективні методи доставки, які впливають на їхню аудиторію. Однак із постійно мінливою парадигмою споживання ЗМІ, контроль над тим, як надходить повідомлення, перейшов від маркетологів до споживачів. Проблема реклами переросла творчі повідомлення та вражаючі візуальні зображення. Це пошук оптимального способу доставки повідомлення, яке надійде до споживача у потрібний час і місці, за допомогою використання нового асортименту інструментів. Реклама – це інвестиція у бізнес і вона подібна до інших інвестицій, які призначені для покращення та розширення бізнесу. Результат цієї інвестиції залежить від плану та думок, які передують зобов’язанням та витратам. Розробивши ефективну рекламу, компанія планує збільшити ймовірність позитивної віддачі від своїх інвестицій у рекламу, незалежно відкількості грошей, яку витрачає. Отже, стратегії успішної рекламної бізнес-кампанії є важливим фактором для кожної компанії та бізнесу. Незалежно від того, чи споживач дивиться телебачення, гортає журнал або слухає радіо, якікожного разу пропонують придбати товар чи отримати послугу. На сьогодні розробці ефективної рекламної кампанії приділяється недостатньо уваги. Підприємства обмежені у фінансових ресурсах та не підходять комплексно до оцінки ефективності рекламної кампанії, тому це призводить до скорочення бюджетів підприємств. Попри численні дискусії щодо того, чи є реклама ефективною, і чи є люди, які купують відповідні товари, реальність така, що багато компаній витрачає мільярди на рекламу з надією, що це буде збільшувати їх прибуток. Хороша реклама має силу спонукати людей помічати і купувати товар, тому шляхи створення ефективної рекламної кампанії стали набагато складнішими. У роботі визначено, що реклама є найважливішим засобом для просування товару підприємства на ринок. Встановлено два основні методи проведення дослідження ринку: первинні та вторинні дослідження. Досліджено найпоширеніші методи просування маркетингу, а саме: реклама, просування реклами, рекламні подарунки, конкурси, листівки. Проведено аналіз маркетингових стратегій просування продукції підприємства. Створення та реалізація рекламної кампанії – непросте завдання. Тисячі рекламних агентств по всьому світі переповнені людьми, які провели своє життя за вивченням майстерності рекламної діяльності.
Посилання
«Osnovni pravyla i etapy stvorennja reklamnogo zvernennja» (2018), Elitarium, [Online], available at:
Lukan, O.M. (2017), «Analiz efektyvnosti ta naprjamky optymizacii' vytrat marketyngovoi' dijal'nosti na pidpryjemstvah hlibopekars'koi' galuzi», Visnyk ZhDTU, No. 2 (80), pp. 16–20, [Online], available at:
http://ven.ztu.edu.ua/article/download/106329/104695
Tanasiichuk, A., Hromova, О., Abdullaieva, А., Holovchuk, Y. and Sokoliuk, K., «Influence of transformational economic processes on marketing management by an international diversified conglomerate enterprise», European journal of sustainable development, European center sustainable development, Italy, Vol. 8, No. 3, [Online], available at: https://ecsdev.org/ojs/index.php/ejsd/article/view/898
«9 krokiv do stvorennja efektyvnoi' reklamnoi' kampanii'» (2018), Towave, [Online], available at: http://www.towave.ru/pub/9-shagov-k-sozdaniyu-effektivnoi-reklamnoi-kampanii.html
Kaptjuhin, R.V. (2013), «Vykorystannja metodyk kreatyvnosti pry stvorenni reklamy», Ekonomika i suchasnyj menedzhment: teorija i praktyka, No. 32, pp. 8–13.
Ponjavin, M.B. (2014), «Novi nestandartni metody vykorystannja QR-kodiv v marketyngovij polityci suchasnyh kompanij», Ekonomika i suchasnyj menedzhment: teorija i praktyka, No. 34, pp. 82–86.
Kovalchuk, S., Kobets, D. and Dybchuk, L. (2016), «Formation of a system approach to the optimization of marketing management at an enterprise», Vostochno-Evropejskij zhurnal peredovyh tehnologij, No. 3 (4), pp. 4–12, [Online], available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_3%284%29__2
Stadnyk, V.V., Izhevs'kyj, P.G. and Golovchuk, Ju.O. (2018), «Marketyng vzajemodii' v rozvytku innovacijnogo ta rynkovogo potencialu pidpryjemstva», Efektyvna ekonomika, No. 2, [Online], available at: http://ojs.dsau.dp.ua/index.php/efektyvna-ekonomika/article/view/1061
Pcheljans'ka, G.O. (2019), «Marketyngovi pidhody do formuvannja rynku agroprodovol'chyh tovariv», Biznes Inform, No. 2, pp. 202–208, [Online], available at: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2019-2-202-208
Dybchuk, L.V. and Vasil'kova, A.O. (2018), «Innovacijni tehnologii' podannja informacii' v Internet-reklami», Ekonomika i suspil'stvo, Issue 19, 389 p., [Online], available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2018-19-58
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Юлія Олександрівна Головчук, Людмила Василівна Дибчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського та на сайті журналу.