Перспективи розвитку готелів у стилі глемпінг в Україні

Автор(и)

  • Оксана Вікторівна Олійник Державний університет "Житомирська політехніка", Україна https://orcid.org/0000-0003-2188-9219
  • Тетяна Леонідівна Мостенська Національний університет біоресурсів і природокористування України, Україна
  • Галина Миколаївна Тарасюк Державний університет «Житомирська політехніка», Україна https://orcid.org/0000-0001-5112-102X
  • Андрій Олегович Чагайда Державний університет «Житомирська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/ema-2019-4(90)-38-46

Ключові слова:

готелі, глемпінг, споживачі, туризм, зелений туризм, розвиток, конкуренція

Анотація

На сьогоднішній день невпинно зростає кількість споживачів, яких не влаштовує одноманітність стандартних готелів, і при плануванні відпочинку вони звертають особливу увагу на екологічні аспекти подорожей і розміщення, місцезнаходження закладу та стан території, вид та особливість будівлі, комфортність і дизайн приміщень. Одним із перспективних напрямів розвитку в сфері готельного бізнесу є готелі у стилі глемпінг. У статті проведено аналіз зарубіжного досвіду розвитку глемпінг-послуг. На основі проведеного анкетування визначено уподобання потенційних клієнтів глемпінгів. Аналіз результатів анкетування засвідчив, що більшість респондентів готові бути споживачами таких послуг, але фактично не в змозі змиритись із відсутністю благ цивілізації, які щоденно їх оточують. Тому є перспективи для розвитку глемпінгу. Адже, глемпінг поєднує два атрибути, які визначають його ефективність: функціональний, який визначається якістю послуг, що надаються, має функціональний характер і повністю залежить від постачальника послуг, та емоційний, що формується сприйняттям якості відпочинку споживачем.

Біографії авторів

Оксана Вікторівна Олійник, Державний університет "Житомирська політехніка"

О.V. Оliinyk

Тетяна Леонідівна Мостенська, Національний університет біоресурсів і природокористування України

 T.L. Mostenska

Галина Миколаївна Тарасюк, Державний університет «Житомирська політехніка»

H.M. Tarasiuk

Андрій Олегович Чагайда, Державний університет «Житомирська політехніка»

A.O.  Chahaida

Посилання

Chastka turyzmu v svitovomu VVP torik stanovyla ponad 10 %, [Online], available at: https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/2431133-castka-turizmu-v-svitovomu-vvp-torik-stanovila-ponad-10.html

Turystychna galuz' v Ukrai'ni prynesla 1,5 % VVP, [Online], available at: https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/2442359-turisticna-galuz-v-ukraini-2017-roku-prinesla-15-vvp.html

Julija Klymenko: Ukrai'na maje vsi peredumovy dlja togo, shhob otrymaty chastynu svitovogo turystychnogo potoku obsjagom 1,3 trln dolariv na rik, [Online], available at: http://www.me.gov.ua/News/Print?lang=ukUA&id=cde1ee15-1438-40a9-9e08-5eb1ed9bd750

Rejtyng merezhevyh goteliv svitu, [Online], available at: https://topbesthotel.info/rejting-merezhevih-goteliv-svitu/

Otchet za finansovyi god, zakonchivshiisya 31 dekabrya 2016 goda MARRIOTT INTERNATIONAL, INC., [Online], available at: https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1048286/000162828017001506/mar-q42016x10k.htm#s5501A25FF397469C07AB7AE4E3353606

Jurchenko, O. (2014), «Innovacii' v gotel'nomu biznesi na suchasnomu etapi», Visnyk L'vivs'kogo universytetu, Serija Mizhnarodni vidnosyny, Issue 34, Р. 294.

Davydenko, I.V. (2017), «Glemping jak perspektyvna forma rozvytku ekoturyzmu», Naukovyj visnyk mizhnarodnogo gumanitarnogo universytetu, Mizhnarodnyj gumanitarnyj universytet, Odesa, Issue 26, Р. 11.

Cvelić-Bonifačić, J., Milohnić, I. and Cerović, Z. (2017), «Glamping – creative accommodation in camping resorts: insights and opportunities», ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe, Vol. 4, рр. 101–114.

What is glamping? (a guide to luxury camping), [Online], available at: https://greenglobaltravel.com/what-is-glamping-luxury-camping/

Andrey, C., Galera, H., Cabido, J. and Wiskey, W. (2014), «New trends in the outdoor hospitality industry», Valais: HES-SO Haute École spécialisée de Suisse occidentale Valais, Vol. 10.

Antarktychnyj kemping vartistju $ 300 000 na tyzhden'!, [Online], available at: http://sashka.inf.ua/%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8/antarktichnij-kemping-vartistyu-300-000-na-tizhden/

V Bel'gii priobretaet modu «glamurnyi» kemping, [Online], available at: https://podrobnosti.ua/765230-v-belgii-priobretaet-modu-glamurnyj-kemping.html

Ispanija zaproshuje v glamurni kempingy, [Online], available at: https://vkarpaty.org.ua/ispaniya-zaproshuje-v-hlamurni-kempinhy/

V Italii' vidkryjut' «glamurnyj» kemping, [Online], available at: https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/1954694-v-italii-vidkriut-glamurnij-kemping.html

TOP-5 udivitel'nykh ekootelei v stile glemping, [Online], available at: https://24tv.ua/lifestyle/ru/top_5_udivitelnyh_jekootelej_v_stile_glemping_n856736

Na Jaremchanshheni potribno rozvyvaty ekoturyzm u styli glemping, [Online], available at: http://west-info.if.ua/avtorski-statti/8666-na-yaremchanshcheni-potribno-rozvyvaty-ekoturyzm-u-styli-hlempinh.html

Rai v shalashe: chto takoe glemping i kak na nem zarabotat' v Ukraine, [Online], available at: https://delo.ua/special/raj-v-shalashe-chto-takoe-glemping-i-kak-na-nem-347323/

chudes Ukrai'ny, [Online], available at: http://7chudes.in.ua/pro-proekt/

Tustan' – misto fortecja, [Online], available at: http://tustan.ua/

Buc'kyj kan'jon, [Online], available at: https://we.org.ua/malovnychi-kutochky-ukrayiny/cherkaska-oblast/butskyj-kanjon/

Chudesa Ukrai'ny, pro jaki vy ne znaly. Bazal'tova kazka Rivnenshhyny, [Online], available at: https://tsn.ua/blogi/themes/tourism/chudesa-ukrayini-pro-yaki-vi-ne-znali-bazaltova-kazka-rivnenschini-939585.html

Brochado, A. and Brochado, F. (2019), «What makes a glamping experience great?», Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 10, Issue 1, рр. 15–27.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-22

Як цитувати

Олійник, О. В., Мостенська, Т. Л., Тарасюк, Г. М., & Чагайда, А. О. (2020). Перспективи розвитку готелів у стилі глемпінг в Україні. Економіка, управління та адміністрування, (4(90), 38–46. https://doi.org/10.26642/ema-2019-4(90)-38-46

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА